2013年11月29日星期五

Le plus récent matériel de formation examen Avaya 3304 de certification

Pass4Test est un site d'offrir la bonne Q&A Avaya 3304. Le produit offert par Pass4Test peut vous aider à réussir ce test très difficile. Si vous ajoutez le produit au panier, vous allez économiser le temps et l'effort. Le produiti Pass4Test est bien réputé dans l'Idustrie IT.

Pass4Test est un fournisseur professionnel des documentations à propos du test Certification IT, avec lequel vous pouvez améliorer le future de votre carrière. Vous trouverez que nos Q&As seraient persuadantes d'après d'avoir essayer nos démos gratuits. Le démo de Avaya 3304 (même que les autres démos) est gratuit à télécharger. Vous n'aurez pas aucune hésitation après travailler avec notre démo.

Selon les feedbacks offerts par les candidats, c'est facile à réussir le test Avaya 3304 avec l'aide de la Q&A de Pass4Test qui est recherché particulièrement pour le test Certification Avaya 3304. C'est une bonne preuve que notre produit est bien effective. Le produit de Pass4Test peut vous aider à renforcer les connaissances demandées par le test Avaya 3304, vous aurez une meilleure préparation avec l'aide de Pass4Test.

Dépenser assez de temps et d'argent pour réussir le test Avaya 3304 ne peut pas vous assurer à passer le test Avaya 3304 sans aucune doute. Choisissez le Pass4Test, moins d'argent coûtés mais plus sûr pour le succès de test. Dans cette société, le temps est tellement précieux que vous devez choisir un bon site à vous aider. Choisir le Pass4Test symbole le succès dans le future.

Code d'Examen: 3304
Nom d'Examen: Avaya (Avaya Call Center Elite Implementation and Maintenance Exam )
Questions et réponses: 69 Q&As

3304 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/3304.html

NO.1 What provides built-in real and historical reporting capabilities for the call center, including reports for
Splits/Skill, Agents, Vector Directory Numbers (VDNs) and trunk groups?
A. VvStats
B. Service level maximize (SLM)
C. Basic Call management System (BCMS)
D. Automated Number Identification (ANI)
Answer: C

certification Avaya   3304   3304   certification 3304   3304   3304

NO.2 A call center operations manager wants agents to manually enter a code to identify the reason for being
in auxiliary (AUX) work status.
Which feature must be activated on the system-parameters custom-options to allow this?
A. Call Work Codes
B. Authorization Codes
C. Reason Codes
D. AUX State Codes
Answer: C

certification Avaya   3304 examen   3304   3304

NO.3 While configuring the Service Observing feature, which three forms should be configured and/or
verified?
A. System Parameters
B. Class of Service
C. Feature-Related System Parameters
D. Class of restriction
E. Station
Answer: C,D,E

Avaya   certification 3304   3304   3304 examen   3304

NO.4 A supervisor wants to endure that a specified group of agents logout at a specified time during the work
week.
How can this be accomplished?
A. with After Call Work (ACW) Agent Considered Idle
B. with Forced Agent Logout Time
C. with Interruptible Aux Notification Timer (sec)
D. with Maximum Time Agent in ACW before logout (sec)
Answer: B

Avaya   certification 3304   3304   3304 examen   certification 3304

NO.5 A customer has Business Advocate (BA) features turned on.
Which technique can be used to protect the predetermined level of service to a valued skill, II volumes or
agent staffing levels change abruptly?
A. queue priority levels
B. reserve agents
C. skill preference levels
D. percent allocation
Answer: D

Avaya examen   3304 examen   certification 3304

NO.6 Which three monitor commands are available with Basic Call Management System (BCMS)? (Choose
three)
A. Monitor bcms agent
B. Monitor bcms skill
C. Monitor bcms split
D. Monitor bcms system
E. Monitor bcms vector
Answer: B,C,D

Avaya examen   certification 3304   3304

NO.7 Which two statements describe the benefits of the Business Advocate (BA) feature? (Choose two.)
A. It enablesrouting of calls to the agent that is most idle.
B. It dynamically matches a customer to an optimal agent.
C. It provides conditional routing of calls to agent queues.
D. It allows for dynamic reporting of call center activities in custom methods.
E. It uses advanced algorithms to efficiently route calls to agents.
Answer: B,E

certification Avaya   3304 examen   3304   certification 3304   3304 examen

NO.8 A supervisor would like to have their agents automatically log out at a specific time.
Which administration form is used to configure this functionality?
A. Hunt Group Form
B. Agent LoginID Form
C. Feature-Related System-Parameters Form
D. Station Form
Answer: B

Avaya   3304   3304   3304 examen   certification 3304

NO.9 What are three added features when you upgrade form Basic Avaya Call Center to Avaya Call Center
Elite.? (Choose three.)
A. Service Level Maximize
B. Advocate
C. Hunt Group
D. Call Management System (CMS)
E. Agent Selection (EAS)
Answer: A,B,E

certification Avaya   3304 examen   certification 3304   3304   3304 examen

NO.10 Which three statements about circular hunt groups are true? (Choose three) A. The next call to the hunt
group is offered to the next station in the members list in a round robin fashion, starting with the first
administered station.
B. The call distribution is dependent of how long stations have been idle.
C. The call distribution is independent of how long stations have been idle.
D. The next tall to the hunt group will be routed to the next agent (station) if the previous agent did not
answer the last call.
E. The next call to the hunt-group will be routed to the same agent (station) if that agent did not answer
the last call.
Answer: A,C,D

Avaya   3304   certification 3304   3304   certification 3304   3304

Vous pouvez télécharger tout d'abord le démo gratuit pour prendre un essai. Vous serez confiant davantage sur Pass4Test après l'essai de démo. Vous allez réussir le test Avaya 3304 sans aucune doute si vous choisissez le Pass4Test.

没有评论:

发表评论